Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål.
Du er meget velkommen til at stille os et spørgsmål ved at klikke på knappen i bunden af siden.

Er du iPhone bruger, kan den downloades i App Store.
Er du Android bruger, kan den downloades fra Google Play.

Er du Windows Phone, Blackberry bruger eller noget helt andet, kan du bruge vores web-app.
Web-app'en kan tilgås gennem internettet på din telefon: intempus.dk/app
Intempus Android App understøttes ned til version 3.0, Honeycomb og frem til nyeste version på nuværende tidspunkt version 4.0, Ice Cream Sandwich. Har du en ældre version af Android, kan du benytte vores Web-App til at registrere dine timer med. Web-app'en kan tilgås gennem din browser på din telefon: intempus.dk/app
Intempus iPhone App understøttes på nuværende tidspunkt kun af iOS 7.0.

Hvis du har iOS 6.0 og ikke kan updatere til iOS 7.0, kan du benytte vores Web-App til at registrere dine timer med. Web-App'en kan tilgås gennem din browser på din telefon:intempus.dk/app
Det skyldes højst sandsynligt, at du har angivet forkert email addrese, da du oprettede dig. Du er velkommen til at prøve at oprette dig igen, ellers kontakt os via e-mail: support@intempus.dk eller tlf.: 26 390 400. Så kan vi få rettet op på det.
Der er på nuværende tidspunkt ikke mulighed for, at du selv kan ændre brugernavne. I stedet kan du logge ind i administrationen og klikke på "Skriv til support" i bunden af siden. Hvis du fortæller os hvilke brugernavne du vil have ændret, laver vi ændringen for dig, såfremt de nye brugernavne ikke allerede er i brug. Henvendelsen behandles sædvanligvis indenfor en enkelt arbejdsdag.
Der er på nuværende tidspunkt ikke mulighed for, at du selv kan oprette administratorbrugere. I stedet kan du oprette en almindelig medarbejder og efterfølgende logge ind i administrationen og klikke på "Skriv til support" i bunden af siden. Hvis du fortæller os hvilke brugernavne, der skal være administrator, laver vi ændringen for dig. Henvendelsen behandles sædvanligvis indenfor en enkelt arbejdsdag.
Intempus koster 79 kr. om måneden pr. aktiv bruger. Man er aktiv, hvis man indberetter arbejde via Intempus App, dvs. har du medarbejdere, som i nogle måneder ikke benytter Intempus, defineres de som værende ikke-aktive. Er du administrator i Intempus Admin og ikke selv benytter Intempus App til timeregistrering, defineres det også som værende ikke-aktiv.

For e-conomic kunder med tillægsmodulet “Projektstyring” er det gratis at bruge Intempus.

Se vores prismodel her.
Ja, vi tilbyder en uforpligtende 30 dages gratis prøveperiode. Derefter koster det kun 79 kr. per bruger per måned. Se vores prismodel her.
Denne funktion er fortsat under udvikling. Tilmeld dig nyhedsbrev for at få information om, hvornår nye funktioner er klar.
- Nej ikke endnu. Flere har efterspurgt denne funktion. Det vil vi meget gerne imødekomme. Tilmeld dig nyhedsbrev for at få information om, hvornår nye funktioner er klar.
- I forbindelse med udviklingen af arbejdsseddel og planlægning af ruter vil vi se på muligheden for at visualisere, hvor dine medarbejdere befinder sig.
Ja, det kan man i Intempus. Vi kan desværre ikke garantere, at dit regnskabssytem har support for vores funktioner. F.eks. kan e-conomic pt. kun håndtere km og timer.
På nuværende tidspunkt har vi en fuld integration med e-conomic. Vi er meget interesseret i at høre, hvilke regnskabssystemer du synes, vi skal lave integration til som det næste. Kontakt os via e-mail: info@intempus.dk eller tlf.: 26 390 400.
Vi arbejder på integration til lønsystemerne: DataLøn, DanLøn og ProLøn. Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du er interesseret i integration til dit lønsystem. Kontakt os via e-mail: info@intempus.dk eller tlf.: 26 390 400.
Intempus Admin har et API, som du kan læse mere om her. Har du brug for et API, der kan anvendes med medarbejder-login, så kontakt os via e-mail: info@intempus.dk eller tlf.: 26 390 400 for at høre mere om vores native app API.
Du kan sagtens bruge Intempus som enkelt person og få rigtig meget glæde ud af at for styr på dine timer. Vores prismodel er bygget op om at kun aktive brugere betaler. På den måde prøver vi at imødekomme både små og store virksomheder.
Nej, ikke nødvendigvis—du kan bruge Intempus helt for sig selv: Du kan sortere og trække dine data ud til Excel og lave din egen faktura, løn, osv., som det passer dig.
Nej, Intempus får ikke adgang til dit regnskab. Intempus er time, km og udgiftsregistering og lader dit regnskabssystem om at fakturere.
Du har altid adgang til alle dine indberetninger via Intempus Administration. Nogle integrationer tillader ikke Intempus at godkende timer. F.eks. skal du med en e-conomic integration godkende indberetninger via e-conomic Projektmodul.
Nej. Desværre har e-conomic på nuværende tidspunkt ikke support for godkendelse af indberetninger via Intempus. (I kan evt. skrive til e-conomic og ønske denne funktion bliver tilgængelig gennem e-conomic API, så skal vi nok klare resten): http://forum.e-conomic.dk/forslag-og-bugs
Vi synkroniserer periodisk dine data mellem Intempus og e-conomic, så du altid har de nyeste data begge steder. Vi synkroniserer dine data ekstra tit, mens du er aktiv i Intempus systemet.

Stil os et spørgsmål »