Vi elsker timeregistrering

I Intempus elsker vi timeregistrering! Vi ved nemlig, at det gør arbejdsdagen lettere for både medarbejdere og virksomhedsejere. Samtidig skaber det tryghed, pålidelighed og sikker data. Hver dag ser vi, hvilken værdi timeregistrering skaber for små som store virksomheder, og det er dén forskel, som driver os.

Os der elsker timeregistrering

30+

Medarbejdere

1300+

Kunder

35.000+

Brugere

Vores rejse

I dag består Intempus af mange dygtige mennesker, Intempuserne, som hver dag arbejder på at skabe den bedste løsning til tidsregistrering til alle virksomheder. Men før vi nåede hertil, har vi været på en spændende rejse.

Marts 2007
Marts 2007

INSYSTEM grundlægges

INSYSTEM grundlægges af Christophe Zafiryadis. Systemet står i en længere årrække for timeindberetningen hos Professionshøjskolen UCC.

August 2012
August 2012

Intempus ApS grundlægges

INSYSTEM bliver til anpartsselskabet Intempus ApS, der stiftes af tre unge iværksættere. Intempus’ fysiske rammer tæller både et hovedkontor i København og lokaler i Aarhus.

Maj 2013
Maj 2013

Visdomsrejsen

Intempus forlænger visdomsrejsen og bliver fortsat skarpere på sine kunders behov. Det har udmøntet sig i en række nye samarbejds- og integrations-partnerskaber med nogle af markedets bedste spillere.

Oktober 2014
Oktober 2014

1000 oprettelser

Intempus runder 1000 oprettelser af virksomheder. Siden Intempus fik sin første kunde i 2013, er det gået stærkt med at få kunder. Intempus bruges nu af folk inden for bygge og anlæg, industri og produktion, servicefagene og af konsulenter, bogholdere og revisorer.

Juni 2015
Juni 2015

Norge & Sverige

Intempus udvider, sammen med sin integrations-partner e-conomic, forretningen til Sverige og Norge. 12.000 brugere har nu oprettet sig i Intempus og har tilsammen foretaget 2,6 millioner indberetninger.

April 2016
April 2016

Vækst og break even

For tredje år i træk fordobler Intempus omsætningen. Samtidig nåes dét, der er en milepæl i enhver virksomhed – break even. I foråret 2016 overstiger indtægterne for første gang udgifterne.

December 2017
December 2017

Partnerskaberne blomstrer

Lige fra starten har det været Intempus’ filosofi at skabe det bedst mulige produkt ved også at udnytte data i fællesskab med andre systemer. Denne strategi forløses 2017, hvor flere nye integrationspartnere lanceres, ligesom der også indgåes aftaler med flere salgspartnere.

Marts 2018
Marts 2018

Intempus i Island

I begyndelsen af 2018 drager Intempus til Island, hvor vi starter et partnerskab med den islandske virksomhed Svar. Siden da har samarbejdet blomstret, og Intempus er nu veletableret på det islandske marked. Med en solid integration Uniconta, hundredevis af brugere og et stærkt partnerskab fortsætter Intempus den islandske rejse fremover.

December 2019
December 2019

Intempus & Visma Time

Det gode samarbejde mellem Intempus og Visma resulterer i Intempus’ første white label udgave – Visma Time.

August 2020
August 2020

Intempus Terminal lanceres

Intempus lancerer et nyt produkt – Intempus Terminal – som er en løsning til komme/gå registrering, der særligt henvender sig til virksomheder indenfor produktion og industri.

Marts 2021
Marts 2021

Intempus og DataLøn Tid

Efter mange års samarbejde mellem Intempus og DataLøn, lanceres Intempus’ anden white label udgave – DataLøn Tid.

Maj 2022
Maj 2022

Intempus bliver en del af Visma

Som en naturlig forlængelse af mange års tæt samarbejde, bliver Intempus en del af Visma-koncernen.

August 2022
August 2022

10 år og 100 millioner indberetninger

Intempus fylder 10 år, og samtidig når vi en vigtig milepæl: 100 millioner indberetninger i vores system.

September 2023
September 2023

Intempus lancerer AI-pakke

Som de første i Danmark lancerer Intempus en AI-pakke med en række intelligente funktioner, som gør administrationen mere sikker og effektiv med hjælp fra AI teknologi.

Mød Intempus teamet

Christophe Zafiryadis

Founder & CEO


Sales

Jesper Lagoni

Sales Manager

Niklas Hansen

Sales Consultant

Nicholas Eriksen

Sales Consultant

Allan Bruhn

Sales Consultant


Marketing & HR

Marina Overbye

Head of Marketing & HR

Alberte Asmussen

Marketing Coordinator


Customer Success

Alexander Gosvig

Konsulentchef

Alexander Vestergaard

Implementeringskonsulent

Mette West

Implementeringskonsulent

Karoline Roslev Hald, Implementeringskonsulent i Intempus

Karoline Roslev Hald

Implementeringskonsulent

Theis Abildskov

Kundekonsulent

Lasse Kjærgaard Nielsen

Kundekonsulent

Yasmin Aw-Ali

Kundekonsulent


Software Engineers

Bruno Thalmann

CTO/Frontend Team Lead

Abanoub Keriackus

Mobile App Lead

Paul Gilmartin

Backend Team Lead

Alexandre Rodrigues
DevOps Team Lead at Intempus

Alexandre Rodrigues

DevOps Team Lead

André Kobæk

Integrations Team Lead

Frederik McCallum Andersen, UX/UI Designer in Intempus

Frederik McCallum Andersen

UX/UI Designer

Stefan Micheelsen

Backend Software Engineer

Sarah Shealy

Backend Software Engineer

Rishab Tariyal

Backend Software Engineer

Io Boye Pinnerup arbejder som Back End Engineer hos Intempus

Io Boye Pinnerup

Backend Software Engineer

Robert Walker

Frontend Software Engineer

Shahraz Hassan

Frontend Software Engineer

Maro Ortega, Front End Engineer in Intempus

Maro Ortega

Senior Frontend Engineer 

Inese Ieraga

Integrations Software Engineer

Rafael Moreira

Integrations Software Engineer

Henrik Haue Pedersen

DevOps Engineer

Dharanidaran Paramas

DevOps Engineer

Kasper Dupont

DevOps Engineer

Matúš Šatara, Android developer in Intempus

Matús Satara

Android Developer

Cookie-indstillinger